GŁOŚNE TYTUŁY W PRASIE

Kolejna odsłona w historii nowej, prawdziwie włoskiej Dynastii, w wykonaniu ludzi z krwi i kości, a nie aktorów” napisała „La Repubbli- ca”, nawiązując do amerykańskiego serialu, który w Europie zdobył sobie wielką widownię. Kilka dni później w „La Repubblica” można było prze­czytać: „G nie jak Gucci, lecz jak giterra”. Według londyńskiego „Daily Express”, „Gucci to warta wiele milionów dolarów firma, w której panuje większy chaos niż w rzymskiej pizzerii”. To ten rodzaj walki, który rozpoczynasz jako Świnia, a kończysz w postaci kiełbasy” – napisało inne pismo, cytując angielskiego komika. Nawet „La Nazione” z rodzinnego miasta Guccich, Florencji, kpiła na rozkładówce: „Za pieniądze można mieć wszystko – poza transfuzją błę­kitnej krwi”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)