GUCCI MUSI ODZYSKAĆ WIZERUNEK

Miała świetne oko do produktów wysokiej jakości oraz intuicję. Umia­ła rozpoznać dobrze się zapowiadające nowe firmy oraz talenty projektanc­kie, dzięki czemu w sklepach, w których pracowała, pojawiło się wiele no­wych nazwisk. By dotrzymać kroku najlepszym nowojorskim detalistom, stosowała duże obniżki i, kiedy się tylko dało, dążyła do kontraktów na wy­łączność. Gdy zaczęła pracować w Bergdorfie, była już znaczącą postacią w międzynarodowym świecie mody, i to nie tylko wśród projektantów i ko­legów handlowców, lecz również w kręgach dziennikarskich.  Gucci musi odzyskać wizerunek, jaki kiedyś posiadał – powiedział Maurizio do Mello, która siedziała na kanapie i uważnie go słuchała. – Przez ostatnie lata stracił prestiż. Chcę przywrócić mu świetność z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych; chcę odzyskać zaufanie klientów; chcę odtworzyć tamtą temperaturę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)