IM WIĘKSZE NAGŁÓWKI TYM WIĘCEJ KLIENTÓW

Gdy wieści o tym, co się stało, dotarły do Bruny Palumbo, zadzwoni­ła ona do Marii Manetti Farrow, byłego dysytrybutora GAC, z którą się zaprzyjaźniła. Stało się coś strasznego – powiedziała Bruna i drżącym głosem po­prosiła Marię o zapalenie świeczki dla Matki Boskiej. Po trzydziestu dwóch latach Aldo wyleciał ze swojej firmy, a wyrzucił go jego własny bratanek. W latach osiemdziesiątych o Guccim było głośno, ale raczej w związ­ku z rodzinnymi waśniami niż markowymi produktami. Nagłe zwroty ak­cji w kolejnych potyczkach wypełniały kolumny towarzyskie. Prasa miała używanie. A im większe i bardziej sensacyjne były nagłówki, tym więcej klientów zaglądało do sklepów firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)