MADE IN ITALY

Po­mysł Maurizia polegał na tym, by przy okazji zawodów promować etykietę „Made in Italy”. Skusił tym również innych sponsorów, w tym Montedisona, ówczesnego giganta na rynku chemikaliów, oraz wytwórcę makaronów, Buitoniego. Maurizia mianowano dyrektorem konsorcjum ds. wizerunku. Po­traktował swoje zadanie bardzo poważnie. Promował Włochy nie tylko jako kraj bogatych tradycji w rzemiośle i sztuce, ale także jako coraz istotniejsze źródło nowych technologii. Konsorcjum zakupiło jacht „Victory”, który w za­wodach o Puchar Ameryki spisał się całkiem nieźle. Posłużył za prototyp jach­tu „Italia”, którego trzy egzemplarze powstały później. Wynajęto świetnego kapitana, Flavia Scalę z Werony, oraz najlepszą załogę. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)