MELLO JAK MAGNEZ

Rodzina Gerani z Cattoliki, również nad Adriatykiem, podpisała kontrakt z amerykańskimi pro­jektantami Markiem Jacobsem i Anną Sui, a Ferragamo, chcąc zdynamizować swoją linię konfekcji, zwrócił się do Stephena Słowika. Prada, Versace, Armani i inni werbowali absolwentów najlepszych szkół projektanckich ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Dały o so­bie znać także obiecujące talenty ze szkół belgijskich. Mello stała się magnesem, który przyciągał do Gucciego młodych twórców. Zatrudniła Richarda Lambertsona, projektanta z Nowego Jorku od Geoffreya Beene, który miał doświadczenie w zakresie zaopatrzenia i dodatków, zajmował się też opracowywaniem produktów dla Barneya. David Bamber, który dziś jest dyrektorem artystycznym w Guccim, wspo­minał, że pracował sobie spokojnie dla Calvina Kleina, gdy zadzwoniła do niego Mello.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)