SKOJARZENIE Z MARKĄ

  • Nazwa Gucci natychmiast przykuła uwagę wszystkich – wspominał Morante. – Zwykle na tych zebraniach poziom zainteresowania mierzyło się tym, ile pieniędzy można było zarobić. W przypadku Gucciego wszy­stkich „brało” samo skojarzenie z marką. Choć bankowcy byli zaintrygowani, większość z nich pozostała moc­no sceptyczna. Wątpili, czy w plątaninie rodzinnych konfliktów da się przeprowadzić jakąkolwiek transakcję. Jednak pewien obecny w pokoju młody człowiek potraktował prezen­tację Andrei Morantego poważnie. John Studziński — w skrócie Studs — odpowiadał wtedy za przygotowywanie nowych planów i opinii. Dziś kie­ruje u Morgana Stanleya całym działem inwestycji. Studziński wiedział, że podówczas mało znany bank inwestycyjny lnvestcorp zbił w 1984 roku fortunę na rehabilitacji starego, amerykańskiego jubilera Tiffany & Com­pany i wprowadzeniu jego akcji na nowojorską giełdę. Wiedział, że In- vestcorp ma zamożną klientelę w bogatych w ropę krajach na Bliskim Wschodzie, która chętnie inwestuje w luksusowe marki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)