SPÓJNA WIZJA I KIERUNEK DZIAŁANIA

Moi kuzyni żyją w głębokim przekonaniu, że są pępkiem świata mody. Giorgio jest zupełnie beznadziejny, zależy mu tylko na przy­znawaniu Pucharu Gucciego w zawodach jeździeckich na Piazza di Siena. Roberto myśli, że jest Anglikiem; nosi kołnierzyki tak sztywne, że ledwie może poruszać głową. Paolo to po prostu kula u nogi; jego największym ży­ciowym osiągnięciem jest wsadzenie własnego ojca za kratki! Tacy są moi krewni; nazywam ich „braćmi z pizzerii” – powiedział, odmalowując kuzy­nów jako niekompetentnych prowincjuszy. – Gucci jest jak ferrari, a my pro­wadzimy je jak cinąuecento – dodał swoją ulubioną metaforę z wymownym gestem. — Gucci ma niewykorzystany potencjał i jest źle kierowany. Z wła­ściwymi partnerami możemy uczynić z niego to, czym był niegdyś. Dawniej posiadanie torebki od Gucciego było zaszczytem. Może tak być znowu. Potrzebna nam spójna wizja, określony kierunek działania, a wtedy przerwał dla efektu – pieniądze popłyną szerokim strumieniem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)