TREŚĆ SPOŁECZNA NAUKI

Punktami węzłowymi w zakresie językoznawstwa są zagadnienia epistemologiczne, to znaczy te, które dotyczą, najogólniej mówiąc, stosunku „ja.” do „nie-ja” stosunku będącego jednocześnie odwiecznym przed­miotem refleksji filozoficznej. Impuls do tej refleksji może się rodzić w zdrowym rozsądku każdego „prostego człowieka”. Treścią społeczną nauki powinno być dążenie do tego, żeby ów zdrowy rozsądek, naturalna zdolność do adekwatnych reakcji na bodźce środowiskowe, zdolność odróżniania prawdy od fałszu („la puissance de discerner le vrai d’avec le fa.ux” Descartes) mogła się jak najpełniej rozwijać, rozrastać, tworząc podbudowę praktycznej filozofii skutecznego i pożytecznego społecznie postępowania. Taki jest cel demokratyzacji oświaty.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)