ZŁAPANIE NA HACZYK MARKI GUCCI

Maurizio oczarował grupę bankowców, mimo że zdrowy rozsądek podpowiadał im, że lepiej byłoby zainwestować pieniądze gdzie indziej. Dali się złapać na haczyk marki Gucciego. To było istne szaleństwo! Naprawdę ryzykowna sprawa. Żadnych spójnych deklaracji finansowych; a w każdym razie nie na takim poziomie, do którego byliśmy przyzwyczajeni. W firmie nie było wiarygodnego, centralnego zespołu zarządzającego, nikt nie mógł nam niczego zagwarantować. Ale gdy Maurizio zaczął snuć swoją wizję, po prostu nas uwiódł. Pełen pasji stosunek Maurizia do marki Gucciego oraz ponaglanie, by jak najszybciej przywrócić jej dawną świetności, urzekł i porwał także Di­mitruka. Wywodził się z zupełnie innego niż Maurizio świata, ale byli mniej więcej równolatkami, z podobnie silną ambicją i temperamentem. W ciągu nadchodzących miesięcy ich stosunki miały nabrać strategiczne­go znaczenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)