ZROZUMIEĆ FIRMĘ

  • Najpierw musiałam zrozumieć firmę. Sporo z jej historycznego zna­czenia zostało zmarnowane. Rodzina wprowadziła na ważne stanowiska wiele miernych osób. – Nie tylko Meuo opowiadała, że morale było kata­strofalne. – Dużo czasu zabrało nam przekonanie ludzi do tego, co chce­my zrobić. Lecz gdy się to udało, okazali się nieocenieni. Mauriziowi podobał się nowy zespół. Poza Dawn Mello ściągnął też do niego Pilar Crespi, byłą dyrektor do spraw public relations włoskiej marki Krizia w Nowym Jorku. Zatrudnił ją na stanowisku dyrektora do spraw komunikacji. Carlo Buora, który pracował dla marki odzieży spor­towej Benetton, został nowym wicedyrektorem wykonawczym do spraw finansów i administracji. W 1990 roku Andrea Morante — kolejna gwiazda Maurizia – został dyrektorem naczelnym firmy. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Mam nadzieję, że Ci się spodoba moja strona, która poświęcona jest modzie i trendom. Znajdziesz tutaj wiele ciekawych pomysłów na stylizacje zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Zapraszam do lektury!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)